Monday, June 20, 2011

صبح امروز؛ ۳ محكوم به زنای عنف در زابل اعدام شدند

روابط عمومی دادگستری سیستان و بلوچستان طی اطلاعیه ای اعلام كرد: سه محكوم به زنای عنف و سرقت مسلحانه امروز در زابل اعدام شدند.
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، در این اطلاعیه ای آمده است: در پی اجرای حكم اعدام سه نفر از محكومان به نام های «باب الدین باركزائی فرزند خوانین»، «محمد پودینه فرزند نظر »و «ولی الله میر فرزند نوراحمد» به اتهام زنای به عنف و سرقت مسلحانه صبح امروز در شهرستان زابل اعدام شدند.
این اطلاعیه می افزاید: به دنبال اجرای سیاست های قوه قضائیه در برخورد قاطع با ارازل و اوباش و متجاوزان به نوامیس مردم، تعداد سه نفر از كسانی كه در سال های اخیر در منطقه سیستان دست به شرارت و تعرض به نوامیس مردم زده و موجبات نگرانی اهالی منطقه را فراهم كرده بودند به اتهام زنای به عنف و سرقت مسلحانه تحت تعقیب و با حكم مراجع قضایی استان و تأیید آن در دیوان عالی كشور به اعدام محكوم شدند.
در این اطلاعیه آمده است: این سه نفر صبح امروز دوشنبه، سی ام خردادماه سال جاری، در ملأ عام و با حضور مردم شهیدپرور شهرستان زابل اعدام شدند.
این اطلاعیه حاكی است؛ امید است با اجرای حكم این معاندان در ملأ عام، درس عبرتی برای تمام كسانی كه قصد تعرض به اموال و نفوس و نوامیس مردم را دارند باشد.
در این اطلاعیه آمده است: این قبیل افراد بدانند كه دستگاه قضایی استان بالطبع سیاست های قوه قضائیه، هیچ گونه چشم پوشی از مجازات تعرض كنندگان به جان و نوامیس و امنیت مردم نخواهد داشت.
این اطلاعیه می افزاید: دستگاه قضا همانند گذشته با قاطعیت، پروده های مشابه را با سرعت و دقت مورد رسیدگی قرار داده و حكم الهی را درباره آنها اجرا خواهد كرد.

No comments:

Post a Comment